fredag 31. august 2018

DT Bikuben: Siste pust av sommer...

Sommeren er på hell, men vi kan jo likevel nyte restene av dem... Til Bikuben Bloggen har jeg laget et maritimt kort med Magnolia stempler og ark fra Maja design. Noen skjell fra en av sommerens mange strandturer er også med.  
Du har vel fått med deg at Magnolia stempler og dies er på salg med hele 50% avslag i butikken? HER kan du gjøre et varp

Et av mine yndlingsstempler fra Magnolia er dette, Tilda with Unanchor. Jeg har matched det med et Mini- Magnolia stempel i samme maritime stil. 
Diesen jeg har brukt som ramme er en gammel Spellbinders die som heter Spellbinders Scalloped Edge Square Frames Dies.
Striebiten har jeg dratt mye fra hverandre for å få den løs i formen. Diecutbiten med stempeltekst har jeg distresset med rød distress ink (fire brick) før jeg tok dien av slik at jeg fikk en hvit kant rundt. 

Jeg har stemplet med Memento Timber Brown. Som alltid bruker jeg Perfect Coloring paper og fargelegger med copics.
Hår: E59-55-53-51-50, Mini Magnolia: E29-25-21
Hud: E13-11-21-000, E93,  BV20. Detaljer tegnet med E23.
Hvitt: W7-5-3-1-00
Rødt: R59-39-27-24-22-20
Blått:  B97-95- 93-91, 34-32- 21, W7
Tau: E57-55-53-50


Håper du fikk litt inspirasjon! 
Du finner produktene jeg har brukt i innlegget under her! 

Ønsker deg en kreativ helg! 
Klem fra

Ingen kommentarer: