torsdag 16. august 2018

DT Bikuben : I heart you

Dagens kort er laget til Bikuben bloggen
Jeg er så glad i disse vakre arkene fra Maja Design, så jeg brukte de som utgangspunkt for valg av farger på motivet. Jeg laget en video mens jeg fargela, den legger jeg ut etter hvert... 

For my DT card this week for BIkuben bloggen, I made this very pink card using the gorgeous Celebration papers by Maja Design. 
I have had my eye on this supercute Penny Black image for a while... so cute! Finally i had time to sit down and color it up. 
I made a video while coloring, I will post it once it's edited :D 


Motivet til fargelegging har jeg stemplet med Memento, Desert Sand, På Perfect coloring paper. 
Jeg har brukt disse copic tusjene: 
Copic colors used: 
Skin/Hud: E13-11-21-000, R20
Hair/Hår: E57-55-53-51
Pinks/Rosa: RV95-93-91
Blue/Blått: BV25-23-20
White/ Hvitt: W3-1-000

All products used are listed below :) Thanks for stopping by! Have a great weekend! 
Som vanlig finner du alle produktene jeg har brukt i listen under her, med direkte link til butikken. 
Ha en fin dag! 

Klem fra Elizabeth 

Ingen kommentarer: