mandag 26. mars 2012

Babycard

Hello again.Its been a productive weekend for me. And my lovely man was kind enough to take such wonderful pictures of my cards- he's the best. And he takes such great photos.
I made this card for my daughters best friends family, who just had a b.aby last week.
I woul like to enter the card in to the following challenges:
Hei. Min datters bestevenninne har fått en liten bror, selvsagt må de få et kort, og jeg fikk en sjanse til å bruke dette søte stempelet! Min snille samboer har vært så grei å ta bildene for meg, fine- ikke sant!
Kortet er mitt bidrag i 3 utfordringer:

Magnolia Down Under
It's a mangolia challenge
Papirdokkene












Magnolia Down Under is a great blog with lots of fun challenges every time. I'm proud to say I made the top 6 last week- yeah for me:) This weeks challenge is BINGO- I chose dies /punches, flowers, glitter/bling. Utfordringen her denne uken var bingo, jeg valgte dies/punc, blomster og glitter/bling.

It's a mangolia challenge Is a blog i just discoverd this week. Their challenge is to make a stepcard with a magnolia stamp on it. This was fun, I have never made a stepcard before, but it was
 not as hard as i thought. Denne bloggen oppdaget jeg nylig. Deres utfordring er å lage et step-card med et magnoliastempel på. Jeg har ikke prøvd meg på step card før, men det var ikke så vanskelig som jeg trodde:)

Papirdokkene is a Norwegian challengeblog I've been following but never entered. Their topic is "anyting goes". Papirdukkene er en norsk utfordingsblogg jeg har fulgt med på, men aldri deltatt. Denne utfordringen er "alt er lov".
 

I used Martha Steward Punch for the edge around the front, the swirls and leaves are QK dies, and spellbander nestabillities for the shape arund the stamp, bulberry flowers, and bling on the side and on the bottom card to keep the front standing. The papars ar Maja design.
Jeg har brukt Martha Steward Punch rundt kanten på kortet, swirlene og bladene er QK dies, og jeg har brukt spellbander nestabillities til kanten rundt stempelet, blomstene er Bulberry flowers, og jeg har brukt bling på siden av fronten, og på den delen kortet står på for å holde det stående. Papirene er fra  Maja design.





















The magnolia stamp is Tilda's Family, very cute stamp, colored with my Copics.
Jeg har brukt stempelet "Tildas family" fra Magnolia. Stempelet er farget med Copics.

I left some room for a personal message on the card too.
Inni er det litt plass til å skrive en personlig hilsen.

Thank you for visiting my blog!
Takk for at du stakk innom bloggen min!

8 kommentarer:

Jenny sa...

What a lovely card, I am sure your firends will be delighted with it. Such lovely colours and your colouring of Tilda and Edwin is fab :-) Jenny x

Linda sa...

Dette var virkelig nydelig! Så flott motiv, lekkert farget og utformingen og pynten på kortet var bare fantastisk :) En fryd for øyet!

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Bente Årstad sa...

Nydelig staffelikort og flott med den rammen rundt:)

Ruby sa...

What a beautiful card. Your colouring is fabulous! Thanks for popping by my blog for the Color Me Creative Birthday Bash, I hope you enjoyed the hop!

Stampin'Piper sa...

This is soooo beautiful! Love it!

Thanks for joining our Bingo Challenge at MDUC!

Hugs Tanja

Liefs Ineke sa...

This is very beautiful Thank you for joining IAMC.

Hugs Ineke

Kirsten sa...

Totalt elsker dette kortet, og det nydelige stemplet fargelagt så utrolig fint :) du eie :)

Gro sa...

Så koselig kort. Og et nydelig fargelagt motiv.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)