onsdag 15. august 2012

Anonyme Scrappere: Monokromatisk

Det er tid for en ny utfordring hos Anonyme Scrappere.
Denne gangen er utfordringen sponset av Leanne.

Utfordringen er:
Monokromatisk 

****
It's time for a new challenge over at Anonyme Scrappere. 
The challenge this time is Monochrome.

Jeg har fått litt dilla på å lage bok-kort, og det ble det denne gangen også:

 Jeg har brukt Maja Design mønsterark, blomster fra Wild Orchid Crafts (WOC), Kort og Godt og Iamroses, Perlebånd fra WOC, charms, blonder og bånd fra stasjet mitt. Kakeservietten har jeg kjøt hos Hjerteboden. Stempelet er fra Kreativ hobby. Klokkene har jeg klippet ut fra et mønsterark i resteskuffen. 

Bildet  jeg har brukt er fra Pion design, utklippsark. 

Inni har jeg brukt Martha Stewart punch langs kantene. Jeg har laget "boksidene" med akvarellpapir som er distresset med vintage photo distress ink. Hjertedien er fra Memorybox og stemplene er fra Kort og godt. 


Håper du er inspirert til å lage din egen monokromatiske kreasjon og delta i utfordringen vår hos Anonyme Scrappere.  Stikk innom bloggen og se de lekre kreasjonene fra DT og bli med! 

***
Jeg vil gjerne delta i følgende utfordringer:
Papirdokkene: #33 Monokromatisk
Papirpikenes verden: #6 Monokromatisk

*** Happy scrapping! 
Klem, 

15 kommentarer:

Елена Смоктунова sa...

Very beautiful! delighted!!! I always come to you into the blog behind inspiration!!! Yours faithfully, Lena

Anne sa...

Aldeles nydelig! Såå flott innside, jeg elsker puncheren du har brukt, og de fine blomstene og perlene og bånd og alt... Perfekt pyntet!

Klem, Anne.

Veronique sa...

Kjempe lekkert :)

Jacqui's little piece of England sa...

Very nice Elizabeth so unusual

jacqui x

Linda sa...

Nydelig, kjempelekkert pyntet, herlig nostalgi :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Jenny sa...

Such a beauty, I love yoru style so much lady :) Jen x

Christina C. sa...

MAGNIFICENT, Elizabeth!!!! Such a beautiful vintage creation.....this will be treasured by the lucky bride!

Hege sa...

Aldeles nydelig, Elizabeth! Takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden! Lykke til!

Klem, Hege:)

Rita sa...

Nydelig! Kjempe flott pyntet :)Klem Rita

Magda sa...

Very beautiful Elizabeth!
I just finished to make a book card for a project in the future .
It's lovely!
Have a great week
Magda

Unknown sa...

Elizabeth this is so beautiful what a gorgeous book card and so pretty well done hugs Elaine

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nyyyyyyydelig :)

Anne sa...

Lekkert kort i delikat hvitt♥

Takk for ditt bidrag til Papirdokkene

Smil fra Anne:)

Gro sa...

Nydelig og vakkert kort.

Takk for at du deltar hos Papirdokkene. Klem :o)

Angella sa...

Et herlig kort...
Takk for at du deltar i den monokromatiske utfordringen til Papirdokkene
klem
Angella