onsdag 30. desember 2020

DT Bikuben: Vertinnegave

Gledelig jul!
I dag blogger jeg for Bikuben.
En dekorert sjokoladeboks er en fin vertinnegave til romjulselskaper. I år er det veldig få av de, men heldigvis er det fortsatt rom for små sammenkomster med de nærmeste.

Vi i DT var så heldige å bli sponset av Papirdesign med en liten pakke med godsaker. 
Jeg har brukt en del av det for å dekorere denne Toffefee esken. 

Motivet, Tilda with little Snowy fra Magnolia, er som vanlig fargelagt med Copics.
Jeg har brukt:
Hud: E21-11-13-000, R20
Hår: E57-55-53, E47-49
Rødt: E18-07, R24-22
Hvitt: W3-1-00
Svart:WA9-7-5-3
Sko/knapper: YR24-23-31-30
Bakgrunn: B93-91-21-60, bakke: C5-3-1-00
Copic Opaque White (snø) 

Du finner produktene jeg har brukt nederst i innlegget.

Noen fine detaljer fra Papirdesign. Trærne er bare de to minste trekantene i dies- settet.  
De små konglene plukket jeg på Hvasser i sommer.


Da håper jeg mottaker blir fornøyd og at du fikk litt inspirasjon.
Ønsker deg en fortsatt god romjul og en fin nyttårsfeiring!

Klem


Ingen kommentarer: