tirsdag 22. desember 2020

Christmas schene- Santa's visit.

It's getting close to christmas, and I can finally show you some cards I made. They have landed safely with the recipient. 

***
Julekvelden nærmer seg og de fleste kortene er sendt ut. Her er et av de som nå er fremme hos mottakeren. 
Jeg har kost meg med fargelegging på dette koretet, og har bare lagt til noen få detaljer for å ramme inn motivet. 

Jeg har fargelagt den med en hel haug med tusjer, tror ikke jeg klarer å gjengi dem alle sammen. Nissen er et digi-stempel, resten er fargelagt/tegnet for hånd. Scenen er designet av Mindy Baxter, jeg har fulgt henne når jeg fargela her.
***
Scene is designed by Mindy Baxter and colored by me. I do not remember all the colors I used, but I had lots of fun making this scene. 


Jeg har holdt designet rent og enkelt.
Er stor fan av denne slimline diesen fra Simple and Basic og disse god jul klistremerkene fra Papirdesign. 


Ønsker deg en riktig god jul! 

Klem fra/
Holiday hugs, 

Ingen kommentarer: