fredag 1. mai 2020

DT Copic Marker Norge: Ny utfordring

 Da er Mai på plass og det er tid for en ny utfordring hos Copic Marker Norge. Som vanlig er det Alt Er Lov som er tema, men du får en ekstra vinnersjanse om du følger DT sitt tema som denne gangen er Konfirmasjon, dåp eller bryllup. 

Jeg har laget et konfirmasjonskort i rødt og svart til en sporty jente.

 Her er både ark og dies fra Papirdesign ser jeg. Blomstene er hjemmelaget. 

Jeg er så glad i konfirmasjonsstemplene til Norsk Stempelblad, de har jeg brukt utrolig mye. Inni har jeg også et ekstra fargelagt motiv.


Motivene jeg har brukt er fra The Papershelter.
Jeg har brukt følgende Copic tusjer:
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E29-25-21
Svart/Hvitt:C9-7-5-3-1-00
Rødt: E18, R46,R24, R22

En ekstra titt inni kortet. Det kan åpnes en ekstra gang og her skjuler det seg en liten pengelomme.

Håper å se ditt bidrag. Husk å kikke innom  CMN bloggen for inspirasjon, tutorials og mer informasjon om utfordringen!

Ønsker deg   en kreativ helg! 


Ingen kommentarer: