søndag 24. mai 2020

DT Copic Marker Norge: Bruk av palett

I dag vil jeg vise et sett jeg har laget hvor fargene er inspirert av en fargepalett. 
(Les mer om dette i forrige innlegg HER)



Jeg startet med å finne en palett jeg ville bruke. Denne fant jeg på pinterest:
Så fant jeg frem en tusj i hver av fargene ved bruk av et fargekart og paletten.
Jeg fant en tusj i hver farge, så bygger jeg ut serie derfra.
Fargene er valgt utfra et fargekart jeg har- ikke utfra korken på tusjen (det kan bli veldig feil gjengivelse av fargen) 

Gul: Y15- der legger jeg til Y11 og Y19
 Lysegul: YR 31+ YR 30 of Y21
Blå: B000 + B00-B02-B04
Grønn: YG 17 + YG03 og YG67
Lys grønn: G43 + 40-G46


Så fargela jeg motivet med fargene. Jeg tegnet inn sitroner på skjørtet og hårbåndet.
Jeg lager mønster på genseren med blenderen.

Så valgte jeg en hårfarge jeg synes passet til. 
Det ble E18-15, YR18-14

Her har jeg fargelagt noen små enhjørninger i de samme fargekombinasjonene:


Så valgte jeg mønsterark i de samme fargene: 
Her er Marci fra La- La Land Craft på en gavepose. Is dies er også fra La - La Land Crafts. 

Disse stemplene og diesen er også fra La- La Land Crafts.

Takk for at du titter innom,


 Klem fra


Ingen kommentarer: