søndag 9. desember 2018

DT Copic Marker Norge: Copic Coloring Video

Hi crafty friends, 
I have a copic coloring video for you today. 
Scroll down to the middle of this post.
The video is for our advent calendar over at Copic Marker Norge. Lots of inspiration and fun everyday! Be sure to pop over and take a look! 

Har du sett at  Copic Marker Norge viderefører tradisjonen med julekalender i år også. Hver dag i adventstiden får du inspirasjon og små tips og triks fra oss i designteamet. I dag er et min tur. Bak luke 9 skjuler det seg et sett med småkort og en gavepose med disse søte stemplene fra Penny Blacks clear stamps sett Mimi's Christmas.   

Det nærmer  seg jul med stormskritt, og det er fint å lage ting som ikke tar altfor lang tid. Disse kortene er raske å lage og stemplene er enkle å fargelegge og dekorative synes jeg. 
Jeg laget en video til dere da jeg fargela denne jenta med juletreet 


Her er den: 

Her er hele settet: 
Designet på kortene har jeg fått låne av Trine E. Lisødegård som satt rett ved meg på et scrappetreff og lot meg lifte de nydelige små julekortene hennes. Jeg la til et fargelagt motiv, og dette ble resultatet.

Håper du fikk litt inspirasjon til de siste julekortene dine. Nyt gjerne denne vakre julesangen med Kurt Nilsen mens du fargelegger!

Fortsatt god førjulstid!

Klem fra 


Ingen kommentarer: