torsdag 15. november 2018

DT CMN: Moodboard November

Hello crafty friends, 
It's time for the last moodboard and last challenge of the year over at Copic Marker Norge. We are doing som changes next year, so enjoy it while you can!
Also stay tuned for our annual advent calendar everyday from december 1st! 

Det er den 15. og tid for nytt moodboard hos Copic Marker Norge. Denne gangen er det lilla som står på dagsorden. Vi har planlagt noen endringer på utfordringen fra nyttår, så kos deg med dette moodboardet så lenge. I desember kommer julekalenderen, tradisjon tro. 

Here's my card for this month's challenge. Purple is the color, christmas is the theme ;) 
Her er mitt bidrag til utfordringen. Jeg har laget et julekort og latt meg inspirere av fargene i Moodboardet. Håper å se ditt bidrag!

Bakgrunnen er laget med distress oxides og vann på akvarellpapir og pyntet med dies fra La- La land crafts. 


 Motivet er fra La- La Land Crafts. Jeg har fargelagt med disse tusjene:
Hud: E13-11-21-000, R20 (E23 til detaljene i ansiktet)
"Hvitt": C5-3-1-00
Lilla: V09, V17-15-12-01
Sort: C9-7-5-3-
Såle: E35-33-31

Bokstavene i "Merry" er farget med Copic Various Ink (refills) på Yupo papir. 
Jeg ha brukt disse:  V17, V15, R83 og blender/alkohol
En utrolig morsom teknikk vi lærte på en av workshop'ene vi deltok på da vi hadde Copic Instruktørmøte på hovedkontoret til den Europeiske importøren av Copics i Wiesbaden i Tyskland i oktober. Veldig moro! 

Håper vi ser kortet ditt i utfordringen! Du kan vinne flotte premier fra Copic.
Thanks for stopping by, have a great weekend! 

Crafty hugs, 

Ingen kommentarer: