torsdag 6. september 2012

Copic Marker Norges Sommerkonkurranse del 4

Hi dear followers and bloggers!
Today I made a card for the Norwegian Copic Marker Blog, so I am going to do this post in Norwegian. Scroll down for the Tilda's Town vintage challenge. Please check back tomorrow for my La La land and Just Magnolia cards!

***

Jeg var så heldig å gå videre i Copic Marker Norges sommerkonkurranse. Oppgaven denne gangen var
Masker sammen minimum 2 stempler, 
og i tillegg skal du klippe ut ett stempel som også skal brukes.

Det har begynt å dukke opp så mange fine julekort rundtomkring, så jeg fikk lyst til å lage et selv.
Jeg har maskert 4 Magnolia stempler, og klippet ut et fuglenek- stempel som jeg har farget og limt på.

Jeg har brukt Maja Design papir, julepost stempelet er fra Kort og Godt. Perlene er fra Storyteller. Tagen er distresset med kaffe og distress ink. Blomstene er fra Prima. Jeg har sydd langs kantene med symaskin og distresset med Walnut stain distress ink. Inni har jeg brukt Magnolia doohickey Tilda lace og spellbinders.

Edwin stempelt og juleneket er eldre stempler som jeg ikke har klart å finne navnet på. De 3 miniene er: "something for you Tilda", "holding Tilda" og "Tilda sparkles". 

Jeg har stemplet med Memories Dye Inkpad- Chesnut blekk på Cryogen White papir. 
Jeg har brukt følgende tusjer: 
Hud: E13-11-00-000
Brunt:  E37-35-33-31-30
Rødt: R56-46-27-24-22-20
Grønt: BG95-93-90
Hvitt: C3-1-00
Bakgrunn: C1-B60-W1
Fuglenek: YR24-23, Y23-20-11, E31-30, R59-46-27-24, E37-35-31

 "Fra alle oss til alle dere" stempelet vet jeg ikke hvor kommer fra, det er halvparten av et sirkelstempel jeg hadde et par trykk av fra et treff for mange år siden. Det passet iallefall godt til dette kortet, synes jeg. 

Slik ser kortet ut inni.

Da krysser jeg fingrene for neste runde. Det er så mange dyktige copic'ere med i konkurransen så jeg er glad for å ha kommet så langt som jeg har:) Men spennende er det!

Ha en fin dag! 
Klem,

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hi Elizabeth this is just fantastic what a super card and fabulous design Great work .
Well done Hugs Elaine

Jacqui's little piece of England sa...

This is lovely Elizabeth love the way you've coloured your image and layout

jacqui x

Jill sa...

Fantastisk flott kort med nydelige små og store motiv fra Magnolia :)
Lekker fargelagt og at du stemplet med noe annet enn svart gjorde det utrolig fint og passet veldig godt til kortet!

Tusen takk for at du deltar på CMN's sommerutfordring
Klemmer fra Jill

Anne sa...

Åh, jeg elsker tagen med pynten på! Herlige motiver, lekre farger. :)
Så fint med juleneket, strien og perlene.

Klem, Anne.

Christina C. sa...

Good morning Elizabeth! Good heavens, I simply adore this stunning card. Your layout is so creative featuring all those magnificently colored Maggies. This is just a most gorgeous creation with so many lovely details. Bravo!!!

Kirsty sa...

Hi Elizabeth just to let you know you have won my 2nd prize in the Birthday candy ! If you could email me at kitty_818@msn.com with your email address that is linked to your paypal account I can send you your prize ! Thanks ;0)

Magda sa...

How creative Elizabeth, all those Tilda's and Edwin!!
Beautiful creation!
Have a great weekend
Lovely regards
Magda

Gunn (Merete) sa...

Hei
Ett fantastisk flott kort med mye jobb. Tusen takk for at du deltar i CMN sin sommerutfordring og lykke til.
Gunn :))