mandag 20. desember 2021

DT Bikuben: Gorjuss jul

Kortet er et bidrag til julekalenderen i Bikuben bloggen.  I år  har jeg lagt min elsk på julekort i tradisjonelle julefarger- rødt og grønt. Her er et med copic- fargelegging. Motivet er Gorjuss Girl Rubber stamps. 
Trærne og julestjerna fra La- La Land er embosset med Frantage embossing pulver. 


Jeg har stemplet på Perfect coloring paper med Memento blekk, Tuxedo Black. Motivet er fargelagt med disse copic tusjene:
Hud: E13-11-21-00
Hår: W9-7-5-3
Grønt: G99-94-82-21
Rødt: E18-07, R24-22, W7
Strømper: W5-3-1
Jeg har brukt Spica glitter penn for å forsterke mønsteret på kjolen. Det glitrer litt, selv om det ikke synes på bildet.

Inni lar jeg arkene fra Maja Design være pynt nok i seg selv. 
Jeg har laget en liten ramme rundt papiret med score board.

Snøfnuggene er fra en gammel kanpunch jeg har.
Motivet er festet med foam tape for å skape litt høydeforskjell. 

Du finner produktene jeg har brukt helt nederst i innlegget her.




Ingen kommentarer: