mandag 15. april 2019

DT Copic Marker Norge: Nolines teknikk

Hi crafty friends, 
I made this easter card for the latest challenge over at Copic Marker Norge. Our theme this month is Anything Goes with an option of coloring with the No-lines technique.

Her er månedens kort til Copic Marker Norge. Temaet for utfordringen er som vanlig Alt er Lov, men om du følger temaet til DT får du ekstra lapper i hatten. Nolines fargelegging er tema denne måneden og siden påsken er her ble det et påske kort til en god nabo.
No-lies er en av mine yndlingsteknikker og jeg har kost meg med dette herlig eldre motivet fra La La Land Crafts og glade vår-farger. Dies fra La La Land Crafts og Magnolia.
Du finner en tutorial jeg har laget om no-lines-teknikk HER (på norsk).

I love the Nolines technique. Image is by La- La land Crafts. The dies are by La La Land Crafts and Magnolia. Design papers by Studio Light. 
You can find one of my no-line technique tutorials HERE (in english)! 

Copic Colors used/Jeg har bruk følgende copics:
Skin/Hud: E13-11-21-00, R20
Hair/Hår: E09-07-YR18-YR14
Green/Kjole/grønt: YG67-63-61, G99
White/Hvitt: C3-1-00
Brown/Hatt/brunt: E44-43-42-41
Yellow/Gult: YR24-21, Y38-11

Inni har jeg pyntet i beste påske - stil. 
Arkene er fra Studio Light og dies er fra La- La Land Crafts. (eggene er den minste ovalen i et spellbinder sett)

Hope you like my card! 
Please pop over to the Copic Marker Norge Blog to see the beatuiful inspiration from the rest of the DT. 
Håper kortet falt i smak. Ta en tur innom CMN bloggen og titt på de varke bidragene fra resten av DT. Håper å se ditt bidrag!

God påske! 
Happy Easter! 

Crafty hugs, 

Ingen kommentarer: