lørdag 26. august 2017

DT Bikuben: Love Ya

Hi crafty friends,
Today I am sharing a card I made for Bikuben this week. I fell in love with this cute stamp when I saw it in the shop. I especially LOVE the sentiment- must be the cutest I have ever seen!
***
Da jeg var innom Bikuben forrige lørdag kom jeg over dette stempelet fra Stamping Bella: Love Ya. Synes det var så søtt at det havnet i handlekurven min, men det søteste av alt synes jeg var tekststemplet som følger med i pakken- jeg vet at det kommer til å bli flittig brukt! Jeg har brukt det inni dette kortet. 

All products used are listed in the inlinkz below!
Du finner alle produktene jeg har brukt i inlinkzen nederst i innlegget. 

Motivet er fargelagt med Copics, stemplet med Memento ink på Perfect Coloring paper.
Jeg har brukt disse fargene: 
Skin/Hud: E000, E02, E21, E95
Hair/Hår: E55, E35, E51
Purple/Lilla klær: V99, V95, V93, V91, V000
White/Jakke: N3-1-0
Teddybear/Bamse: E35, E33, E31, E30, E71, E93
Shadows/Skygge rundt og under motivet: V93, V91, N3 og V000, N0, N1



Inni har jeg latt de vakre arkene fra Pion Design og tekststempelet stå for pynten.
I love these gorgeous Pion Design Papers. 

You have got to love this stamp! 
Herlig ikke sant!?!

I'm entering my card in the pink challenge.

Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ uke!
Thanks for stopping by, hope you are having a great week! 

Crafty hugs, 




Ingen kommentarer: