onsdag 17. august 2016

DT Bikuben: #duersuper


Hei, her er ukens dt- kort for Bikuben. 

I dag vil jeg vise frem enda et kort jeg har laget med de lekre sommer-arkene til Maja Design. Jeg synes det var morsomt å blande Top Hat Steampunk Marci-motivet med de sarte arkene- må jo leke meg litt:) 
Kortet er laget med lag på lag av mønsterpapir, blomster og bånd. Motivet er limt på med limputer. Du finner som vanlig link til produktene jeg har brukt nederst i innlegget. 

Motivet, Top Hat Steampunk Marci, er fargelagt med Copic Tusjer i disse fargene: 
Hud: E13-11-21-000, R30
Hår: R89- 29-32
Hatt og detaljer: E79-77-74-71-70
Skjørt og detaljer på sko: E49-39-37-35-33-31, W7
Skjorte: W7-3-1-00
Magebelte, hansker, sko, stokk: E79-77-74-71-70
Spenne og brilledetaljer: YR24-21, E35


Inni har jeg pyntet med diecuts fra Summertime- In The Garden - Diecuts og stanset ut en sirkel og scalloped sirkel til skriveplass.


Jeg liker godt å kombinere det nye med det gamle og det søte med det andre ;) 

Håper du fikk litt inspirasjon. 

Om du vil lære mer om Copic fargelegging, 
så har du mulighet til å melde deg på fargeleggingskurs HER! 
Vi starter allerede i august! 

Ha en kreativ dag! 

Produktene jeg har brukt er: 
Blomster: Wild Orchid Crafts
Spellbinder: Scalloped Circle Large
Tim Holtz Ideaology- Pen Nibs


Klem fra 

Ingen kommentarer: