torsdag 17. januar 2013

♥På kurs hos Copic Marker Norge♥


Hei folkens!

Siden det meste jeg scrapper om dagen skal gå til bladet Ett Trykk, 
så har jeg ikke noe å vise frem i dag. Men jeg har lyst til å dele med dere noe jeg har holdt på med i vinter: Nemlig deltatt på ECCP kurs (Europeean Copic Coloring Program) i regi av Copic Marker Norge. 4 kvelder har vi boltret oss i tusjer, teknikker og skravling sammen med herlige Siv Andersen hos Copic Marker Norge. Nå gjenstår bare eksamen før jeg kan smykke med meg den eminente tittelen Europeean Copic Coloring Master...ikke dårlig det!

Her er et bilde av meg sammen med en gjeng med sinnsykt talentfulle damer. (Tenke seg meg i dette selskapet!) 


Fra høyre: Åsa Danielsson, Kjersti Gulliksen, meg, Kjersti Volla og Jill Hansen. 
Foran står Trine Kristiansen og Gro Tveitstøl. 


Utrolig lærerikt og GØY! 

Anbefales på det varmeste!
Sjekk bloggen til CMN for nærmere informasjon hvis du er interessert!

Ha en fin helg! 
Klem fra 

3 kommentarer:

Susy sa...

Vilken härlig bild. Elisabeth!
Så roligt att få se!
En vacker dag hoppas jag också kunna få möjligheten att få gå denna härliga utbildning!

Önskar dig en riktigt härlig helg!

KRAM SUSY

Anonym sa...

Så flott da gitt, det fortjener du virkelig. Nå blir det spennende å følge deg fremover, gleder meg. Kos

Kjersti Gulliksen sa...

Elizabeth da, hva mener du med "tenke seg meg i dette selskapet" Du er jo en av de flinkeste i dette selskapet jo. Du lager forresten de vakreste kortene jeg har sett på lenge også. Dyktig er du :)

Hilsen Kjersti G.