søndag 13. mai 2007

Balsam for sjela

Jeg var på treff på papertrends i går, i anledning Gydas bursdag. Jeg må si det var skikkelig balsam for sjela. Det var MEGET høy kosefaktor, svært godt selskap og latteren satt løst og var hyppig. Blir ikke bedre enn det!!! Morsomt var det å treffe så mange fra yndlingsforumet Minneriket også, folk som hittil bare har vært et pittelite bilde ved siden av innleggene. Koselig! Attpå til fikk jeg scrappet 4 lo'er (!) må være ny rekord på treff... 1 lettersize, en dobbel og to enkle 12x12. Så kjenner nå at scappelysten er tilbake etter noen uker med skikkelig tørke. Deilig! Skal legge ut noen av sidene etter hvert, når jeg får scannet de inn... Ha en fortsatt fin helg folkens:) Her er det første bildet jeg har redigert i photoshop- ever... (*så gøy*), jeg scrappet det i går:

3 kommentarer:

Catrine sa...

Så herlig bilde! Og så stor hun er blitt! :)
Takk for et supert scrappetreff! Håper det ikke blir så lenge til neste gang!
Ønsker deg en flott søndag!

Rita sa...

Halla :o)
Drev å lekte meg litt med nytt design ja, men jeg vet ikke helt hvor det lander ennå. Håper dere koser dere, og at Bissi er i form. Gleder oss masse til helgen. Blir sååå bra med en jente-helg.
Nyyyyydelig bilde av snuppemor du har lagt ut. Smelter et tantehjerte helt. Kos dere så lenge så snakkes vi snart.
Luv u-klem fra meg

Hilde sa...

Ønsker deg og dine en flott 17. mai!!