tirsdag 27. mars 2007

Jippi, ny printer!!!!!!!!!!!!!


Den som venter på noe godt.... :) Jeg er nå den heldige eier av en canon pixma MP600!!! Så nå går det endelig an å få skrevet ut bilder som i det minste minner om virkeligheten i farge og kvalitet! Jeg hadde bursdag i forrige uke, og ønsket meg midler til printer. Og takket være vidunderlige søstre og ektemann ble det både skriver og masse scrappesaker! Så nå er jeg fornøyd. Gjelder bare å få tid til å scrappe nå da...
Jeg har holdt på med noen konkurranse lo'er. Noen til denne mnd M-game på minneriket og bl.annet denne som jeg akkurat har levert til scrapliftcup på papirgleder.Det er en lift av Tove Svartkjønnli. Utrolig utypsik meg med masse farger og dill dall. Men moro var det.

7 kommentarer:

Kirsten sa...

Så flott blogg du har og så utrolig flott LO det ble ut av den du satt med på treff idag!
Sabine er heeelt nydelig!

Catrine sa...

Gratulerer med ny printer!
Nydelig layout du har laget! Liker de flotte fargene og så har du jo et herlig fotobjekt da! :)

Rita sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh, for en nyyydelig side du har laget, vennen. Helt amazing. Kan ikke vente med å se den IRL. Love it!! And you :)

Kjersti sa...

Gratulerer så mye med ny printer! Det er jo så deilig å kunne skrive ut skikkelige bilder i vilkårlig størrelse selv :D LOen din er også kjempeflott ;)

Linn sa...

Heisann! Grattis med ny printer, den skal du nok kose deg masse med. Jeg legger forresten bloggen din som link hos meg, jeg. Skjønner ikke at ikke jeg har vært her før (*flau*). Håper du har en fin uke!

Anette S sa...

Gratulerer med printer! Min har virkelig gjort det mye enklere og mer moro å scrappe! LOen er utrolig søt!

Jojo sa...

øh... Er ikke så flink til å sjekke min egen blogg for kommentarer. Elsker din altså - og er veldig interesert i å finne ut hvordan du fikk til banneret ditt - i motsetning til min... Men hva er dette med sisten? Skjønner ikke no' jeg.