mandag 26. februar 2007

Jeg- en blogger

Så var jeg her jeg også da. Jeg har tenkt på det en stund, men ikke helt fått ut fingern. Vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å bruke denne bloggen, men det er jo litt morsomt å ha å pusle med innimellom slagene. Jeg begynner med å legge ut en lo som jeg laget i en scraplifkonkurranse på papirgleder. Må starte med å skryte litt av meg selv, for denne ble jeg veldig fornøyd med. Sikkert fordi jeg er så glad i dette bildet. Det er tatt av mannen min i romjulen. Utrolig herlig å få fanget et slikt øyeblikk på film.
Dessuten er det morsomt å scraplifte. Er i en litt ide-lammelse om dagen. Har hatt dilla på Blush arkene til Basic Grey, og gledet meg veldig til de nye arkene, men kommer ikke helt i gang med å bruke dem. Så scraplift er helt perfekt inspirasjon for meg nå. Det er jo så mange flotte lo'er å hente inspirasjon fra der inne. Denne er en lift av Rita Elton http://www.papirgleder.no/galleri/showphoto.php?photo=12494&sort=2&cat=635&page=1

2 kommentarer:

Rita sa...

Gratulerer så mye med super ny blogg, sweety. Gleder meg masse til å følge med her inne. Og den layouten var bare helt nydelig. Det bildet av dere to sammen er herlig, har virkelig fanget øyeblikket. *smelt*

Nina`s Rosa verden sa...

Gratulerer med blogg!! Moro å følge med hva som skjer her også!!!
Linker deg hvis det er ok!
Ellers så får du linke deg rundt å leke sisten!!:)
KLEM!!