søndag 22. januar 2017

GD Make It Crafty- Bestevenner boks

Hello crafty friends,
For my third guest designer post over at Make it Crafty I am showcasing a box I made for my daughter to give her  friend. It's going to be filled with their shared "BFF secret stash" .

I dag viser jeg frem mitt tredje GD prosjekt for Make it Crafty. Jeg har laget en boks som datteren min skal gi til venninnen sin. Den skal fylles med "hemmelige vennskaps ting"


Here's the top. I made a clean and simple layout - for me anyways. I wanted the two images to be the main focus. I merged two of the gorgeus Sitting girls-  Lotus Sitting and Chelsea Hugging Legs. I think they work perfectly together. I added sky and ground with a few straws of grass to make a scene around them.
Slik ser lokket på boksen ut. Jeg har maskert de to stemplene sammen digitalt og tegnet litt gress og bakke under og lagt en lys blåfarge som himmel, så ble de en liten scene ut av det. 


The images used are Lotus Sitting and Chelsea Hugging Legs masked together.

Copic colors used:
Hud/Skin: E04-11-21-01-000, E93,
Hår/Hair Lotus: E25, Y26-21, YR24, Hår/Hair Chelsea: E59-57-55-51-50,
Rosa/Pinks: R89-85-83-81, RV34,
Lilla/Purple: BV29-25-23-20, W7,
Turkis/Turqoise: BG75-72-71(homemade)-70-11,
Bakke/Ground: E35-33-31-30,
Gress/Grass: YG67-63-61-40-21,
Himmel/Sky: B0000, BG000, B60


Here's a view of the box. 

I made it from scratch with chipboard and decorated with design papers.

Her er en kikk inn i boksen også. Jeg har laget den av chipboard og dekket den med bazzill og mønserark. Det skal limes inn bilde av de gode venninnene inni lokket :) 

Products used:
Lotus Sitting Make it Crafty
Chelsea Hugging Legs Make it Crafty
Chipboard
Bazzill White
Maja design papers
Memorybox Calais Butterfly Dies
Magnolia doohickey's:Rosemary Wreath
Flowers by WOC and Kort og Godt

Thanks for stopping by! Hope you have a great Sunday!
Takk for at du titter innom bloggen min i dag, ønsker deg en fin Søndag! 

Hugs

1 kommentar:

Meretekj sa...

Fantastisk fargelegging!
Klem, Merete