fredag 1. desember 2017

DT Bikuben: Bokkort til jul

Det er første desember, og i dag viser jeg frem et bokkort hos Bikuben med de nydelige julearkene fra Papirdesign. Noen er nye og noen fra tidligere år, uansett de bare oser av tradisjonell jul, synes jeg!

Hi crafty friends, I have a book card to show you today, blogging for Bikuben

Synes disse diesene er så fine! 
Love these gorgeous La- La Land Crafts dies! 

Jeg har stemplet med Memento Rich Coccoa- den er brun slik at linjene blir litt mykere enn svart. 
Jeg har brukt følgende copics:
Skin/Hud: E13-11-21-000, R20
Eyes/Øyne:G99, YG17
Hair/Hår: W9-7-5
Reds/Rødt: E18-07, R24-22
Brown/Brunt: E77-74-71-70
White/Hvitt: W3-1-00

Slik ser kortet ut inni. Jeg har brettet 4 bazzill- ark og satt sammen for å lage boksidene. Det blir en fin plass til en liten gave eller et gavekort. 
Here's the inside of the card. Perfect space for a giftcard or a småll gift.

På venstre side har jeg laget en lomme med plass til en tag slik at jeg får skrevet en hilsen. 

Håper du fikk litt juleinspirasjon denne første desemberdagen. Du finner alle produktene jeg har brukt i lista under her.

Thanks for stopping by, enjoy your christmas preparations, and have a great weekend!

Kos deg med juleforberedelsene!

Førjulsklem fra Elizabeth 

Ingen kommentarer: