søndag 19. februar 2017

GD Make it Crafty: Birthday wishes from Tress

Hi crafty friends, 
It's Sunday, and my turn to share a little inspiration over at Make it Crafty! I had fun masking three of the Tress collection images into one on this birthday card.
Hope you like it!

I dag er det min tur til å dele litt inspirasjon i Make it Crafty bloggen. Jeg har maskert sammen 3 motiver til et bilde på dette bursdagskortet.
I added some of the lovely birthday and star chipboard, and I scored lines along the edges of the image.
For en gang skyld har jeg laget et helt Clean & Simple kort, med all denne fargeleggingen satte jeg bare på et "birthday" chipboard og noen stjerner som jeg fargela i de samme fargene som jeg har brukt på motivet. 

Copic colors used/ jeg har brukt følgende copic tusjer: 
Skin/Hud: E000- 53- 11- 21, Hår/Hair on Tress Joyful: E25, YR23, Y21, Hår/Hair on Tress Skating: E29-25-23, Hår/Hair on Tress Winking: E18-09, YR18-14,E49, Jeans: B97-95-93-91-21, W5,  Grønt/Greens: YG97-67-63-63-03, Rosa/Pinks: R85-83-81, RV000, Gult/Yellows: YR24-21, Y11, Hvitt/White: W7-31-00, Bakgrunn/Background shadows: W5-3-1-00


I used two layers of cardstock and attached the images using foam dots .
Jeg brukte to lag med kartong, en blå bazzill og en kraft. På selve motivet skåret jeg rundt kantene for å skape litt struktur og en ramme rundt. 

MIC Product list:

That's it from me today, thanks for stopping by!

Takk for at du kikker innom bloggen min!
Ha en fin søndag! 

 Crafty hugs,

Ingen kommentarer: