tirsdag 28. februar 2017

DT Bikuben: Varme gratulasjoner

Hello crafty friends,
I am sharing my DT make over at Bikuben blogg today. I made a birdthay card using some of my latest Magnolia dies and stamps. 

I dagens kort for Bikuben bloggen  vil jeg vise frem et bursdagskort med et Magnolia motiv og mønsterark fra Maja designs Summertime og Vintage Romance kolleksjoner. Alle arkene fra Maja passer godt sammen, uavhengig av kolleksjon synes jeg.  
All products used are listed in the inlinkz below :) 

Jeg har brukt Kort og Godt dies som base for kortet og rundt motivet. Tekststempelet jeg har brukt er fra Norsk Stempelblad. 

Motivet, Have dinner with me Tilda, er fargelagt med Copic tusjer. 
Copic colors used/ Jeg har brukt disse fargene:
Skin/Hud: E13-11-21-000
Hair/Hår: E49-57-55-53-51
Turqoise/Turkis: BG78-75-72-71 (hjemmelaget) og BG70
Roses/Roser: R89-83-85-81, RV000
Greens/Stilk: G67-61-17-03
Tag: E38-35-31
Som vanlig har jeg stemplet med Memento blekk på Copic Perfect coloring paper.
Rundt motivet har jeg stemplet med en av de vakre swirl- stemplene til Stempelglede. 
Motivet er festet på med limputer. 

Kortet er pyntet med gamle og nye dies fra Magnolia- du finner link i inlikzen under her til alle produktene. 

Håper du fikk litt inspirasjon,
Ønsker deg en kreativ dag!


Thanks for stopping by my blog, hope you're having a creative day!

hugs, 


Ingen kommentarer: