søndag 31. mai 2020

DT Bikuben: Missing you

Hello crafty friends, 
Here's a card I made for Bikuben bloggen for today.
I love this cute image.

Her er litt fargeleggingsinspirasjon fra meg til Bikuben bloggen.
Jeg har laget et kort med dette søte stempelet fra Stamping Bella/Mo Manning som heter Jill is  Two. 
I tried to build layers here, both with the patterned papers and with the dies. I made at least two layers of each diecut and also used my score board to add a frame around the image and on the pieces of patterned papers. I used foam tape to glue the image on, that also gives and extra dimension to the card. 

Jeg har bygget opp kortet lag på lag. Motivet er festet med limputer for å få løftet det litt opp. Jeg har også brukt skårebrettet mitt til å lage ramme rundt motivet og på mønsterpapiret for å gi illusjonen av flere lag.

Jeg har stanset ut flere av hver av disene, Gress fra La- La Land, Sommefugl-dies fra Papirdesign og Blomsterdies fra Magnolia, og klippet ut deler av de og limt oppå hverandre slik at die-cutten får flere lag. På blomstene har jeg også limt perler i midten. 
Teksten har jeg laget selv av flere stempler, slik at jeg fikk den ordlyden jeg ville ha. 

Jeg har brukt disse copic tusjene:
Hair/Hår: E53-55-57-59 
Sking/Hud; E50-21-11- 000, R20 til kinn
Dress/Kjole: RV99-95-93-91, V000
Pants/Bukse: E77-74-71-70, RV95-93-91
Grass/Gress: G28, YG17-03-01, G46, G99
Flowers/Blomster: RV99, RV95
Sky/Himmel: B0000-000-00, C1, C00
På kronene har jeg tegnet med gul og oransje glitterpenn- Copic Spica.
And Copic Spica pens for the pattern on her dress.

Here's the inside! Hope you like it! 
Thanks for stopping by today...xx

Inni har jeg pyntet med mønsterpapir og sommerfugler fra sommerfugldiesen til Papirdesign.
Håper du fikk litt sommerlig inspirasjon.
Takk for at du kikker innom. 
Alle produktene finner du listet opp under her.


Crafty hugs, 

4 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

I just love your card. It's so pretty.
Hugs Miranda

Scrappyline sa...

Nydelig kort i kjempefine farger. Digger hun jenta der 😂

Pat sa...

Oh Elizabeth! I just LOVE this! It’s one of my favorite Mo images! Beautifully colored...and the layers you’ve created are perfect! Thanks so much for joining us for this month’s challenge at Mo’s!
Hugs, Pat Frank

Grenouille Greetings sa...

Superb colouring and I love how you have interpreted our sketch by using the die cut grass layers. Your butterfly wreath and pretty floral branches are delightful! Thank you for playing along with our sketch challenge at Mo's in May with this beautiful card! We have a new "Anything Goes with a Mo image" challenge starting today and we hope to see you join in the fun. Stay safe!