fredag 28. februar 2020

DT BIkuben: Copic kurs og bursdagskort


Jeg blogger for Bikuben blogg i dag og har laget et enkelt bursdagskort med fokus på det fargelagte motivet. For en gangs skyld valgte jeg farger utfra papiret - ikke omvendt! Jeg er blitt så glad i fargene i denne ark-serien her.

Stempelet er fra Stamping Bella og heter "Journalling". 


Jeg har brukt følgende copic farger:
Hud:E13-11-21-000, RV32
Hår:E29-25-21, E49
Genser: R59-56, RV34-32-11, Jeg har laget blomstermønster med blenderen.
Kopp: YR24-23, Y23-21
Notatboka: E42-41-40
Bord: C3-1-00

Om du vil lære mer om å fargelegge med Copic så holder jeg kurs med jevne mellomrom:

Har du vært med på Copic kurs ECCP 1 og 2? 
Jeg holder kurs i ECCP 3 og 4 lørdag 7. mars på Bikuben!
Håper vi sees ! 

Inni har jeg bare mønsterpapir og en liten utstanset sommerfugl.

Du finner produktene jeg har brukt nederst i innlegget.

Ønsker deg en kreativ helg! 

Klem

2 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

This is just stunning. Great colouring.
Hugs Miranda

Mariann Jakobsen sa...

Åh, så nydelig! Enig med deg at disse arkene er herlige, men den fargeleggingen din er amazing! Tusen takk for at du delte denne bloggadressen meg meg :) Du er velkommen til min blogg også om du vil.