mandag 10. februar 2020

DT Bikuben: I carry your heart

Here's my latest Bikuben DT card. 
I love this quote from the poem by EE Cummings. 
Perfect for someone close to my heart.

Jeg vil vise frem dette kortet jeg har laget for Bikuben - bloggen med dette nydelige stempelet fra Stamping Bella. Sitatet er hentet fra et dikt av EE.Cummings, og jeg synes det er så fint.

Arkene er fra Maja Desing og dies fra La La Land Crafts
Produktene jeg har brukt er listet nederst i innlegget. 

Jeg har brukt følgende Copic Farger:
Skin/Hud: E13-11-21-000, R20
Hair/Hår: E25-23, YR23, Y21, YR21
Purple/Lilla: BV00-01-11-13-04 (Prikker laget med blenderen)
Greens/Grønt:G28-43-46
Background/Bakgrunn: W5-3-1-00 


Inni har jeg pyntet med mønsterark og dies fra La- La Land Crafts.


Vil du lære mer om å fargelegge med Copics?
Bli med på kurs!

Ønsker deg en fargerik uke!
Crafty hugs,





2 kommentarer:

Scrappyline sa...

Så fint kort 😀 og nydelig lilla farge 😀

Miranda Slagboom-de Groot sa...

This is gorgeous.
Hugs Miranda