fredag 2. oktober 2020

Kort mot kreft- kjøp et kort til inntekt for kreftforeningen!


Det her oktober og tid for Rosa Sløyfe aksjonen, i år samles det inn penger til persontilpasset brystkreftbehandling. Jo mer treffsikker behandling, jo fler vil overleve uten senskader! (Les mer om årets aksjon HER)
Derfor selger jeg noen av kortene mine. Inntekten går uavkortet til Kreftforeningen. Porto spanderer jeg.  

Hvis du vil kjøpe et av kortene nederst i innlegget så sender du meg en melding på Facbook, Instagram  eller legger igjen en kommentar her på bloggen. Så går du inn via denne linken: 
og donerer minst 100 kr. Deretter avtaler vi om jeg skal sende det eller levere det til deg! 

Tusen takk for ditt bidrag! 


October is breast cancer awereness month. Here are a few cards I want to donate. If you would like to buy one, pleased let me know which card you want and then donate a minimum of 100NOK directly to Kreftforeningen via this link:


Thank you! 


 Disse kortene er til salgs (kanskje det kommer flere utover i oktober): 

20. Kort- Gratulerer

3. Kort- Du er verdens beste 


5. Kort.- savner deg    

   9. kort- savner deg    

10. Kort uten tekst

11. Halloween kort


12. pop up kort forside/inni

14. Gavepose- god bedring


15. Kort- Missing you 

 17. Kort- Gratulerer 

18. Kort- With love



SOLGT: 
     
1.  *solgt*                                       2. *solgt* 
  
 4. 
*solgt* 

  6. *solgt* 

7. *solgt*           

  8. *solgt*  

13. *solgt*

16. *solgt*   

              
19. *solgt* 


Takk for at du er med og støtter en god sak! 

Rosa hilsen fra 


Ingen kommentarer: