onsdag 21. oktober 2020

DT Bikuben: Julekort- Christmas card


Jeg har kost meg med noen av de nye slimline diesene minde, liker veldig godt dette settet fra Simple and Basic. Synes det var på tide å begynne med årets julekort. 

Jeg tok et utsnitt av stempelet med en sirkel  dies og fargela med copic tusjer.. 


Jeg har stemplet med Memento tuxedo black på Perfect coloring paper og fargelagt med Copic Markers.
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E11-21-000
Hår: E57-55-53-50
Rødt: E18-07, R24-22
Grønt: YG67-63-17-03
Bakgrunn: C3-1-00

Jeg stanset ut med tre - diesen i mønsterarket, laget et lite shaker kort vindu og fylte noen hvite sequins, så det ser ut som snø. Så limte jeg noen trær med godt mellomrom utenpå og laget snøeffekt med liquid pearl. Slik ble det mange lag oppå hverandre.

Slik er kortet dekorert inni, jeg brukte dies- sette der også. 



 Du finner alle produktene jeg har brukt under her. 
Håper du fikk litt inspirasjon til julekortene!
Klem


Ingen kommentarer: