søndag 1. september 2019

DT Bikuben: Morsomt brettekort i stort format

Hi crafty friends,
Today I am sharing my dt card over at Bikuben blogg.
I used a tutorial found over at Mixed up Craft. Thank you so much for sharing!
***
I dag vil jeg vise frem et brettekort i stort format som jeg laget til Bikuben bloggen
Jeg brukte denne tutorialen som jeg fant hos Mixed up Craft.

The card measures 23 x 15 cm folded together. 
***
Kortet måler 23 x 15 cm når det er foldet sammen. 
Fordelen er at det er godt plass til fargelagte motiver på sidene. 

Here it is unfolded.
Her ser du koretet brettet ut.

The stamps used are clearstamps by Penny Black: Mimi & Miles:
***
Jeg har brukt det søte stempelsettet med clearstamps fra 

I used the same set of colors on all 4 images to make them match.
Copic colors used:
***
Jeg har brukt de samme Copic fargene på alle stemplene for å få kortet til å henge sammen:
Skin/Hud: E13-11-21-00
Hair/Hår: E29-25-21
Reds/Rødt: R89-39-24-22
Pinks/Rosa: R85-83-81, RV34-32
Brown/Brunt: E47-44-43-42-41
White/Hvitt: C3-1-00

Her er en titt på kortet ovenifra.

On the backside of the card I have room for writing a personal message. 
***
På baksiden har jeg satt inn en skriverute. Jeg har burukt noen av de små stemplene fra settet som dekorasjon rundt omkring på kortet. 

Produkter jeg har brukt er: 
Stempler: 
Papir:
Kraft kartong og hvit kartong fra Bazzill.
Pynt:
Dies: 
Hus-dies fra Poppystamps
Spellbinder- Nestabilities- Classic Ovals
Alle motivene er stemplet med Memento Tuxedo black  Perfect coloring paper.
Og alle er fargelagt med Copic Sketch Markers.

Håper du fikk litt inspirasjon!
Ha en fin søndag! 

Ingen kommentarer: