onsdag 11. september 2019

DT Bikuben: Gratulerer med dagen!

I dag blogger jeg for Bikuben
Jeg har falt pladask for de mange søte stemplene fra Stamping Bella. 
Dette heter Blanche The Butterfly.
Arkene er fra Pion Design, dette er Bird Song fra New beginnings kolleksjonen. Jeg er så glad i de duse fine fargene. 
Jeg har lagt på noen dråper med Liquid Pearl rundt motivet for å skape litt liv. 

Moitvet er stemplet med Memento Tuxedo black  Perfect coloring paper og fargelagt med Copic Sketch Markers.
Hud: E13-11-21-000
Hår:E59-57-55-53
Kjolen: E77-74-71-70
V06-04-15-12 
Vinger: W7-3-1-00
Bakgrunn: W5-3-1-00


Inni har jeg stemplet med tekststempel fra Norsk Stempelblad. De vakre arkene er ellers nok dekor i seg selv synes jeg. 


Her er produktene jeg har brukt på kortet:
Stempel: Blanche The Butterfly fra Stamping Bella
Tekstempel inni fra Norsk Stempelblad- konfirmasjon
Papir: Pion Design- New beginningsBird Song 6x6
Kraft og hvit kartong fra Bazzill
Dies: 
Punch:
Distress ink Walnut Stain til å sverte kantene. 
Motivet er stemplet med Memento Tuxedo black  Perfect coloring paper og fargelagt med 

Takk for at du kikket innom. Ha en fin onsdag! 
Klem

Ingen kommentarer: