onsdag 23. mai 2018

DT Bikuben: Sommerkort med Maja Design

Hei, 
I dag blogger jeg for Bikuben med dette sommerlige
kortet med de vakre nye arkene fra Maja Design, Celebration, og det søte stempelet her fra Penny Black- Kisses!? 

Jeg har kost meg med no-lines fargelegging og slik ble resultatet:  

Basen på koret er laget fra Kort og Godt diesen Kvadratisk med søm. 

Jeg har som vanlig stemplet med Memento Desert Sand for å få til nolines effekten.
Motiver er fargelagt med disse copic tusjene:
Hud: E000, E00, E21, E11, E94, R20. Øyne og ansiktsdetaljer: E23
Hår: E59, E55, E53, E50
Rosa kjole og blomster: RV34, RV32, RV52, RV91, RV21, RV00
Sko, belte og blomster: V09, V15, V12, V01
Hvite detaljer: N5, N3, N1

Her ser du noen bilder jeg tok underveis i fargeleggingen: 



Inni har jeg latt de vakre papirene stå for pynten.

Håper du fikk litt inspirasjon! 
Under finner du link til de fleste produktene jeg har brukt. 

Ønsker deg en solrik og kreativ dag! 

Elizabeth



Ingen kommentarer: