onsdag 7. desember 2016

DT Bikuben: Julekort med Mimosa

Hello crafty friends,
Here's another christmas card I made for Bikuben-bloggen for today. I had fun playing with the background on this image. 

I dag vil jeg vise frem et julekort jeg har laget for Bikuben-bloggen med disse fine Julearkene fra Papirdesign. 
Jeg har brukt kraft kartong som base og dekorert med både hvit bazzill og mønsterpapir. 

I used Frantage- Shabby White to emboss around the image to create a snow-look. 
Rundt motivet har jeg embosset med Frantage- Shabby white embossingpulver for å få til en snøeffekt. 


Motivet fra Bildmålarna- Mimosa- Scarf er fargelagt med Copic tusjer. Jeg har fargelagt bakgrunnen også, med litt forskjellige blåfarger.
Tusjene jeg har brukt er: 
Skin/Hud: E13-11-21-000, R20
Hair/hår: E59-57-55-53-50
Jacket and stockings/Jakke og strømper: BG99-96-93-90
Black and white/Hvitt/svart: W7-3-1-00
Red/Rødt: E18-07-09, R24-22, W7
Green with flowers/Blader på blomstene: YG03-17-63-67
Yellow/Gult: YR24-21, Y21-11
Background/Bakgrunn: B0000-00-60, BG000, B9-21-23

Jeg har brukt samme type mønsterark til å pynte inni. Nederst på kortet har jeg brukt en Martha Stewart punch, Cherish. 

All products used are linked below. Enjoy your christmas- preparations! 

Du finner link til alle produktene jeg har brukt i inlinkz'en under her. 
Håper du koser deg med juleforberedelsene! 

Klem/Crafty hugs, 






Ingen kommentarer: