torsdag 24. november 2016

DT Bikuben: Julehilsen


I dag vil jeg vise frem ukens DT kort for Bikuben . Jeg har fargelagt dette nydelige motivet Lullaby fra Whimsy Stamps. Blått og brunt er fine julefarger, fint å variere litt med alt det røde og grønne jeg vanligvis bruker på julekort :) 


Selv kortet er stanset ut med en dies fra Kort og Godt og dekorert med mønsterpapiret "Vinter og Snø" fra Papirdesign. Tekstdiesen i hjørnet er også fra Papirdesign er stanset ut i mosegummi. 

Jeg har brukt følgende Copics: 
Hud: E11-21-000-50
Hår: E25, YR23-20, Y21
Kjole: E44-43-42-41
Skjerf: B95-93-91
Vinger: W7-3-1-00
Bakgrunn: B0000, BG000, B00, C1, C00
Kylling: YR23-21-20
Snø: Liquid Applique og Liquid Pearl


Jeg har brukt disse materialene til kortet: 
Papir: Bazzil White og Kraft
Papirdesign: Vinter og Snø

Til fargelegging: 
Fargeleggingspapir: Perfect Copic Coloring Paper
Memento - Tuxedo black (stempling av motiv)

Kos deg med juleforberedelsene!

klem

 

2 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Elizabeth :)

Maja sa...

So sweet :)