fredag 20. desember 2019

DT Bikuben: Sjokoladeeske til jul

Jeg laget denne sjokoladeboksen til Bikuben bloggen denne uken.
 Det kan være greit å ha noen smågaver liggende til en god kollega eller en nabo, eller som en liten vertinnegave i en av julens mange middagsselskaper. 
Her har jeg laget en eske til melkehjerter boksen til Freia.

Motivet med jenta er fra Bildmalerna og stempelet med trær på er fra Magnolia (Winter Forest). Stempler fra Magnolia er på salg hos Bikuben for tiden! 
Jeg har maskert de sammen og stemplet med lyst blekk, Memento dessert sand. Papiret er Perfect Coloring paper, og jeg har fargelagt følgende Copic tusjer: 
Bagrunn: B91-B60-blender
Trær: G43-42, G21, G67
Hår: E50-51-53-55-57-49
Hud; E13-11-21-000, R20
Jakke og ski: E79-77-74-71-70
Rødt: E18-07, R24-22
Hvitt: W3-1-00

 
Jeg har dekorert med dies og noen charms. Motivet er så stort at jeg vil at det skal være hovedfokus.
Jeg har laget noen blomster med en dies fra La- La Land Crafts. Grenene er en Punch som heterer "branch" fra Martha Stewart.

Slik ser esken ut inni. Jeg lar de flotte arekene fra Maja Design være pynt i seg selv, sammen med en rute til å skrive julehelisen som er stanset ut med en dies fra Kort og Godt, kvadratisk med søm.

God jul fra papirdesign er stanset ut i mosegummi. Skøyte Diesen er dekket med lim og glitter snø.
Håper du fikk litt inspirasjon! 
Du finner de fleste produktene jeg har brukt under her.
Nyt resten av førjulstiden!

Klem fra 






Ingen kommentarer: