søndag 6. oktober 2019

DT Bikuben: Fargeleggingskurs og bursdagskort!

Hei! 
Lørdag 12. oktober holder jeg kurs i fargelegging med Copic på Bikuben. Jeg loser deg gjennom en hel dag med masse informasjon, øvelse og smarte tips og triks. 
Du kan lese mer om dette og andre copic kurs HER!
Meld deg på til ellen@bikuben.com


Her har jeg fargelagt et motiv med Copic tusjer og laget et kort meds de nydelige arkene fra Maja Designs Summertime kolleksjon.

Motivet er fra the Greeting Farms "Roll Call" sett.


Motivet er fra the Greeting Farms Roll Call kolleksjon.
Som vanlig her jeg stemplet med Memento Desert Sand og fargelagt med Copic tusjene mine.
Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E25, YR24, Y21, Y11
Rødt: E18-08, R24-22, R35
Grønt: G99, YG67-63-17-03
Sko: C5-3-1-00
Gulv: E35-33-31-30


Kortet er laget lag på lag, med skumputer mellom. Diverse dicuts  er stukket innimellom lagene.

Håper du blir med på fargeleggingskurs!
Skriv en kommentar eller ta kontakt om du lurer på noe!

Her er en liste over produktene jeg har brukt:

 Stempel: 
Papir: 
Kraft og hvit kartong fra Bazzill
Dies: 
Magnolia Hjertetag (utgått)

Distress ink Walnut Stain til å sverte kantene. 

Alle motivene er stemplet med Memento Tuxedo black  Perfect coloring paper.
Og fargelagt med Copic Sketch Markers.

Takk for at du titter innom! 
Ha en fin uke! 

Ingen kommentarer: