torsdag 18. april 2019

DT Bikuben: Konfirmasjonskort

Hello crafty friends, 
I am showcasing a fancy fold card I made for the Bikuben blogg. 

Hei, håper alle nyter deilige påskedager!
 Jeg er innom for å vise frem et konfirmasjonskort jeg har laget. Motivene fra Picket Fence studios er perfekt til ungdom synes jeg. Jeg testet også ut en (for meg) ny brett som jeg synes var litt morsom.

I love the nolines technique and I had so much fun coloring this beautiful image by Picket Fence Studios. 

Nolies er en av mine yndlingsteknikker og jeg har kost meg med dette herlig motivet fra Picket Fence Studios. De vakre arkene er fra Papirdesign rammer motivet fint inn. Jeg stemplet rundt med tekststempler fra Norsk Stempelblad. Du kan fortsatt få tak i en god del av dem hos Bikuben


Image by Picket Fence Studios. Copic colors used: 
 Motivet er fra Picket Fence Studios. Jeg har bruk følgende copics:

Skin /Hud: E11-21-000-20, Lips/Lepper: R32,20, E04 (detaljer i ansiktet)
Hair/Hår: E29-25-21, 49
T-Shirt/T- skjorte: C5-3-1-00
Camera/Kamera: C7-5-3-1-00
Flowers/ Blomster: RV34-32-000, R83

I testet a new (to me) fold this time. Kind of fun I think.

Her er bretten. Synes den gjorde kortet litt mer spennende og så fikk jeg vist frem de vakre arkene! 
Tekststempler fra Norsk Stempelblad.

All products used are listed at the end of this post! 

Alle produktene jeg har brukt finner du i innlikzen under her! 
Takk for at du tittet innom! 
Ønsker deg en fortsatt god påske, kanskje får du tid til å være litt kreativ innimellom :) 

Crafty hugs, 

Ingen kommentarer: