mandag 9. oktober 2017

DT La- La Land Crafts: Clean and Simple

Good morning crafty friends,
It's Monday, and that means it's time for a new theme at the La- La Land Crafts blog.
This week we are creating Clean & Simple (CAS) projects for your inspiration.
CAS is pretty scary to me, I spend more time creating a CAS card than I do crating one with a hundret pieces on it...lol. But then again- working out of your comfort zone is fun....

Hei, det er mandag morgen og tid for et nytt inspirasjonstema på La- La Land Crafts bloggen
Ukens tema er Clean & Simple (CAS), noe som jeg synes er utrolig vanskelig. Jeg bruker mer tid på et CAS kort enn jeg gjør på kort som har massevis av elementer. Men det er moro å dyttes litt ut av comfort- sonen. Her er resultatet mitt: 

I didn't even use patterned paper on the front- how's that for CAS :D 
Jeg har ikke engang brukt mønsterpapir på forsiden, det kaller jeg CAS altså 😂
Copic Colors used:
Skin/hud: E13-E11-E21-E000, R20
Hair/hår: E18-E15, YR23, Y21
Dress and shoes/kjole og sko: C5- C3-C1-C00
Roses/Roser: R89-R85-R83-R81


I have used papers by Studio Light on the inside. 
Inni har jeg brukt et mønsterark fra Studio Light. 

La- La Land Crafts products used: 
Stop by the blog to see lots of fabulous inspiration and to visit the La- La Land Craft store.
Ta en tur innom bloggen for å se de andre inspirasjonsbidragene 
og for å besøke La- La Land Craft store.

Thanks for stopping by, 
Have a great week!
Takk for at du kikker innom, ha en flott høstuke! 

Crafty hugs, 

1 kommentar:

Gracielalife Design - by Graciela sa...

Helt nydelig :) og bare elsker din fargelegging