onsdag 20. juli 2016

DT Bikuben: Jordbærjenta/Strawberry girl

Hi crafty friends,
Showcasing my Bikuben DT card this week. I love this beautiful image by Penny Black, I have been using it a lot lately, it's my summer image this year i think. If there is such a thing...lol.

I dag blogger jeg for Bikuben igjen. 
Jeg har falt pladask for dette stempelet, Sweet Day fra Penny Black, og måtte bare lage enda et kort med dette motivet. Det passer perfekt til sommerarkene fra Maja Design også. 

Papers by Maja Design. I only decorated using dies, because I wanted the image and the papers to have the attention of the eye. I attached the image with foam dots, to make it pop. 

Arkene er fra Maja Design Summetime kolleksjon, og jeg har bare pyntet med dies, fordi jeg ikke ville overgå det fargelagte motivet, eller stjele oppmerksomheten fra de fine arkene. Du finner alle produktene jeg har brukt nederst i innlegget her. Motivet er limt på med limputer for å få det til å "poppe" litt opp fra siden. 


I used Memento Ink- Desert Sand, to get the no-lines effect when coloring. 
Motivet er det søte stempelet Sweet Day fra Penny Black.
Jeg har stemplet med Desert Sand, som er lyst blekk for å få til no-lines-effekten. Copic Tusjene jeg har brukt er: 
Skin/Hud: E15-13-11-21-01-000
Hair/Hår: E18-08, YR18-14, W7
Dress/Kjole: G99, YG67-65-63-61, W7
Strawberries/Jordbær: E18-09-07, R24-22, W7. Blender
Yellow flower/Gul blomst: YR27-24-21, Y11
Leaves and grass/Blader: YG67-17-03-63
Greys/Grått: W7-3-1-99




Memento Desert Sand (til stempling)


Thanks for stopping by! Enjoy the summer wherever you are! 

Takk for at du titter innom. Nyt sommeren!

Klem, 

Ingen kommentarer: