fredag 13. februar 2009

God helg!


Jøss, to innlegg på en uke... ikke værst... jeg har gått litt berserk i making memories grønne kolleksjon. Ikke helt min greie det her, men det var verdt et forsøk. Det er liksom nyttårsforsettet mitt å scrappe med materiale eller stiler jeg ikke pleier. Skal prøve noe annet enn blått/brunt/beige/ shabby chic med innslag av rosa i ny og ne... he he. vi får se hvor lenge det varer. Men har hittil prøvd meg litt i allefall... Følg med:) Ønsker deg som titter innom en fortreffelig helg. Her er "smask" skissen har jeg lånt på scraphaugen.no, forum. En del av papir i hjerte cupen der. Jeg er ikke med på cupen, men lånte litt inspirasjon. Slik ble resultatet, takk for at du ser:)

3 kommentarer:

Rasofiel sa...

halloo! denne LOvar utrolig fiin <3 Synes absolutt du bør fortsette å leke med grønt :D Og du har en kjempefin blogg love*vyanmica

Vibeke sa...

Den ble skikkelg flott!!! Herlige bilder - supert oppsett - og flott med alt det grønne:)

Monica sa...

Kjempefin LO, gøy å se en litt annerledes LO fra deg. Tøft nyttårsforsett forresten, blir spennende å se hva mer du lager/legger ut :)
Sees i mars?