mandag 3. november 2008

Tid for julekort

Da er november her og det er "lov" å tenke jul her i huset. I helgen fant jeg frem distressink, embossingpulver og stempelputer. Hadde nesten glemt hvor godt jeg liker å male stempler :) Prøvde meg også på diverse julekort av ymse slag. Har lovet å lage en haug med kort til julebasar i barnehagen, i tillegg til alle de som skal ut som vanlig, så her er det bare å holde tempoet oppe. Jeg har oppdaget julearkene til Lene og Gudrund- 3ndy papir, og jeg bare ELSKER dem! Her er noen eksempler:) Ha en glad vinter-uke!!!

7 kommentarer:

Gro sa...

Så fine julekort du har laget, vet hvor jeg skal gå når jeg skal lage flere julekort. :-)

tessa sa...

så fine julekort!!

Rasofiel sa...

Tusen takk for en kjempekoselig hilsen på bloggen min <3 Jeg surfer ofte forbi her og ser på alt det flotte du lager. Du har vert på favorittlista mi lenge :) Hyggelig at vi kan være til gjensidig inspirasjon :D Scrappeklemm fra VyanMica

Linda S. L sa...

så flotte julekort du har laga! nydelige dem papirene ja, må nok få skaffe meg non av dem :) :)

det helt første julekortet der, likte jeg kjempe godt!! herlige kreative detaljer og nydelige farger :)

Fatima sa...

Hallo på deg.
Fine kort i produksjon. Håper på et julekort treff ?

Nina`s Rosa verden sa...

Hei hei!
Nydelige julekort du har laget!!!
Gleder meg til vi sees på julebordstreffet! :-)
Klem!

Kristin Langnes sa...

Hei hei.

Pussig sammentreff i dag, men det var hyggelig å hilse på deg. Vi sees nok i jobbsammenheng senere også.

Og nydelig julekort du har laget!