torsdag 2. august 2007

Nytt blad og gamle lo'er

Jeg har akkurat fordypet meg i siste nr av Vi Scrapper! og da blir det jo ikke tid til noe fysisk scrapping, bare inspirason. Så jeg legger ut en side jeg laget for lenge siden som jeg rammet inn og ga som gave til sabines bestemor- vellykket som bare det. Her er også en forholdsvis ny side jeg laget i sommer til sommerens scrapbookingkonkurranse på Papirgleder (Tid). Ellers har jeg så smått begynt å scrappe feriebildene, og gleder meg til 17. august med Kickoff hos Tone på Papertrends. Er klar jeg altså:)
Ha en fin helg alle sammen! Og takk for at du stakk innom og tittet her:)




4 kommentarer:

Heidi sa...

Flotte sider Elisabeth!!!! Kommer du på treff den 17. på papertrends du eller???

Heidi

Hilde sa...

Nydelige sider!!

Vi sees på treff!!!

Kathrine sa...

Så flotte loer!

Lene S sa...

Herlige layouter. Så flott den ble i ramme! :o)