tirsdag 13. august 2019

GDT Hanglar & Wings: Life is better on the farm!

Da jeg ble spurt av Lisa om jeg ville være GDT for Hänglar & Wings måtte jeg så klart si ja! Jeg har kikket på disse stemplene og mimret tilbake til den første tiden jeg fargela. Da var de gamle Hänglar og Stänglar stemplene ofte fremme. Så det var morsomt å fargelegge disse.  

Jeg kommer til å poste et kort tre tirsdager i august, så følg med. 
Her er det første kortet: 

Dette herlige motivet heter Sittande Trädgårdspojke, det er et sett med gutten og blomsterkassen som jeg har maskert sammen. 


Jeg har brukt følgende copics: 
Hud: E000, E21, E11, E13
Hår: E57-55-51
Bukse: B97-95- 93-91, W7
Skjorte og sko: W7-3-1-00
Trekasse: E31-E59-E35-E97- E95,W3
Grønt:YG17, G28, G46, YG03, G21, 
Lilla: V17-V15- V12, C09, V01

En liten closeup :) Jeg har limt mange lag på kortet, og brukt foam tape for å skape mer bevegelse. 


Inni har jeg pyntet med dies. Disse søte kaninene er fra La- La Land Crafts. 

Håper du likte kortet mitt! Ta gjerne en tur innom Hanglar & Wings for å se mer av disse søte stemplene! 


Takk for at du tittet innom i dag! 
Ønsker deg en fin tirsdag!
Klem 

Ingen kommentarer: